.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش سرسام آور قیمت انواع میوه در مازندران
افزایش سرسام آور قیمت انواع میوه در مازندران

اگر چه پیش از این رییس سازمان بازرگانی مازندران از توزیع مناسب سیب و پرتقال در استان گفته و به شهروندان اطمینان خاطر داده که مشکلی در این مورد وجود نخواهد داشت و حتی در اطلاعیه ای قیمت مصرف کننده سیب سفید و قرمز درجه 1 دماوندی را 2000 و 2100 تومان و قیمت سیب قرمز درجه یک مراغه را 1800 تومان و پرتقال تامسون را 1400 تومان و موز را 1300 تومان اعلام کرده است اما مشاهدات خبرنگاران شمال نیوز از برخی شهرهای استان حکایت از توزیع این میوه ها با قیمت بسیار بالاتر از سوی واحدهای صنفی داشته تا آنجا که کاربران شمال نیوز با تماس با این پایگاه خبری اعلام نارضایتی خود را اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگاران ما هم اکنون قیمت سیب سفید و قرمز درجه یک از 2500 تا 3500 در شهرهای استان در نوسان بوده و موز نیز به قیمت 1300 تا 1800 به فروش می رسد.

اخبار دریافتی حاکیست قیمت پرتقال تامسون درجه یک نیز بین 1200 تا 1700 در نوسان می باشد.

همچنین خبرنگاران شمال نیوز از شهرهای چالوس،نوشهر،رامسر،قائمشهر،بابل،بابلسر نیز قیمت مرغ را هر کیلو 3450 تا 3850 و قیمت یک شانه تخم مرغ را 4800 تا 5000 تومان اعلام کرده اند.

به گزارش شمال نیوز افزایش قیمت میوه جات و مواد مصرفی خانوار با توجه به حجم مسافرین در شهرهای غرب استان و بابلسر باعث نارضایتی شهروندان گردیده است.

انتطار از مسئولین ذیربط می رود با برنامه ریزی مناسب و نظارت بر میادین میوه و تره بار با متخلفین مربوطه برخورد قاطع داشته و مانع از سوء استفاده های اینچنینی گردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 فروردين 1390
بازرگانی تجارتش رو می کنه چه کار به مردم بیچاره داره
بهرام 6 فروردين 1390
هر روز بدتر از دیروز
یک بسیجی جانباز اعصاب و روان 6 فروردين 1390
همین چند روز پیش وزیر محترم بازرگانی فرمایش کرده بود که هیچ افزایش قیمتی در سال 90 نخواهیم داشت. آخه چرا دروغ؟؟؟؟!!!! تا کی دورغ؟؟؟؟؟!!!! یه کم از شهدا خجالت بکشید ای به ناحق جاخوش کرده بر پست ها و دین به دنیا فروشان و ای مرفهین بی درد!!!!............یک بسیجی جانباز اعصاب و روان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.